Friday, November 27, 2009

salam aidiladha...

pengorbanan....apakah erti pengorbanan?aku sendiri x pasti...namun dari segi lahiriahnyapengorbanan merupakan satu perlakuan yang dilakukan untuk orang lain dengan relahati...dengan erti kata laen bahawa seseorang itu dengan sukarela melakukan pengorbanantanpa paksaan atau desakan dari pihak ketiga...pengorbanan dilakukan untuk pihak kedua...

itu sahaja yang aku fahami...setakat ini,aku rasa pengorbanan yang telah aku lakukan adalahhanya belajar bersungguh-sungguh...adakah aku ad membuat pengorbanan yang laennya...akusendiri tak pasti...aku berharap satu hari nanti aku dapat memahami erti pengorbanan itusepenuhnya...i want t0 learn fr0m life that i live...a real life...meaningful life...i hope i can d0 many things in my life...as sayings live life to the fullest...i don't want to regret with what i have d0ne before...i want learn from it...not regret...

Ya Allah...please give me your guidance...so i can do a right thing...and if i wrong,show me the truth...Allah,you are the one that i can trust completely...show me the truth...