Saturday, November 14, 2009

hapus aku...

pagi yang indah ini...aku duduk sendirian menghadap lapt0p sebagai teman...teman2ku yg laen nyer maseh ag d ulit mimpi...wal hal msg2 nk g jln2 pg nie...tp x bgn ag...huhu~~
btw, i lurve ol my friends...thanx 4 cheer up my lyfe...huhu~~ pg nie...perasaan aku dapat dgambarkan seperti lagu nidji...hapus aku...kerna di waktu aku tidak di hingari suara teman2ku...
aku teringat pada si dia...

Hapus Aku

by Nidji

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Chorus:
Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku�

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku�

dan selepas aku mendengar lagu nidji...i feel better...huhu~~
btw...hari ini akan dilalui sepeti hari2 sebelumnya...
mencipta kenangan bersama teman tersayang...
YA ALLAH...
kau ciptalah untuk mereka teman hidup yg setia,penyayang dan jujur kekal hingga ke akhir hayat...
sesungguhnya...
aku x mahu mlihat duka terukir di wajah mereka...
sepertinya...
terpalit rasa kecewa di hatiku jua...
YA ALLAH...
kau d0r0ngkan lah hati ini...
di atas jalan taqwa-MU...
sesungguhnya aku amat mencintai-MU....