Wednesday, November 11, 2009

kau yg ku sayang...

terlalu jauh untuk ku gapai...
dirimu...
di sana...

kerna tanggungjawab dan waktu...
amat cemburu...
detik kita bersama...
waktu itu...

waktu itu...
tanpa ku sedari...
hari yang kulewati...
penuh bermakna...
amat berharga...
tidak ternilai...
jika dibandingkan...
dengan luasnya angkasa...

YA ALLAH...
andai dapat ku ulang masa lalu...
akan aku pinta padaMU...
agar waktu tidak berlalu...
kerna aku...
merasa kasih sayang...
cinta...
kepada...
kau dan mereka...
kerna detik itu...
aku tidak mengenal jemu...

YA ALLAH...
andai di beri kesempatan dan waktu...
mahu aku bersemuka dengannya...
memberi kata dua...
bahawa dia insan yang bermakna...
dalam hidupku...

kerna aku takut...
tiada kesempatan dan waktu...
ada kekangan yang menghimpitku...
kerna aku takut...
tidak sempat kuluahkan padanya...
kerna...
kau yang ku sayang....