Thursday, November 26, 2009

masuknya waktu maghrib kini bererti bermulanya hari baru mengikut kalendar Islam...pada keesokan hari semua umat Islam akan berkumplul di rumah Allah memuji keagungan, keEsaan serta kebesarannya...aku di sini turut mrasakan debaran hari pengorbanan seluruh umat Islam...
aku di sini jua ingin membuat pengorbanan...x kira sama ada untuk keluarga atau saudara ku yang lainnya...pengorbanan yang ingin ku lakukan semata-mata kerana Allah S.W.T...YA ALLAH...berikanlah aku peluang untuk aku melakukan pengorbanan...kerana-Mu YA ALLAH...
aku kini ingin menjadi seorang wanita yang dewasa...memandang luasnnya kehidupan...yang x sepenuhnya aku lalui,rasai dan jalani...

aku di sini ingin menjadi insan baru dengan penuh pengharapan kepada-NYA...untuk manjadi insan yang lebih baik...yang lebih berguna...yang lebih berjiwa...yang lebih berhati mulia...

YA ALLAH...berikanlah aku kekuatan...menjalani kehidupan ini...dengan penuh tabah...jangan sekali-kali kau pesongkan hati ini dari jalan-MU YA ALLAH...aku sesungguh-NYA amat kerdil dari pandangan mata-MU YA ALLAH...pandanglah aku YA ALLAH...berikanlah rahmat-MU...