Tuesday, December 1, 2009

bayangan....

hidupku...maseh dibayangi masa laluku...
masa lalu...
yg spatutnya menjadi kenangan yg indah...
dalam sejarah hidup ku...
kerna aku,dia dan mereka...pernah bersama...
menjalani waktu indah remaja...

ap yg harus ak lakukan...
untuk melangkah pergi...
dibayangi waktu itu...

kerna sesungguhnya...
aku seperti dihantui...masa silamku...
yang sepertinya tergantung...
mengikat kakiku...
untul terus berjalan...
melangkah waktu...
untuk terus berlalu...
meneruskan kehidupan...

aku dan sebahagian mereka...
mungkin aku yang terlepas waktu...
kerna mereka...
seperti biasa...
menjalani kehidupan...
tahukah mereka aku dibayangi oleh mereka...
perlakuan mereka suatu ketika dahulu...
yang membuat kan aku takut...
x percaya...
pada insan laen...
kecuali diri ku sendiri...
aku menjadi org yg kasihan...
kerna sebuah bayangan...