Tuesday, December 8, 2009

hari ini dan yang mendatang...

selamat pagi dunia!!!
kalu boleh aku mahu satu dunia mendengar jeritan ku...kerna aku mahu mereka tahu apakah perasaan ku pada ketika ini...jika hendak berbicara soal hati...aku sudah muak...kerna aku tidak ketemu lagi mujarabnya...fuh...wat eva it is...lyfe must g0 on...aku tidak boleh nafikan soal ini...kerna waktu sedang meninggalkan aku sekiranya aku tidak bertindak melakukan apa2...

oleh yang demikian...aku sudah membuat draft perancangan utk sem hadapan...soal kewangan juga s0al pelajaran...kalu soal kewangan...biasiswa jpa tu sket nk smpn dlm asb...sket ag nk gnti balek wet elaun suksis yg telah ak laburkan d pusat membeli-belah...hahah...n ad ag m0nthly kne gne rm.... jer...heheh...yg laen2 tue b0le wat sh0ppin...haa...lupe plak...ag 1 yuran pengajian uitm utk sem seterusnya...huhu~~

azam aku utk sem 4 ni adalah utk sc0re smua quiz n test...kali ni ak nk sc0re carry mark sehabes mgkn...hahah...Ya Allah...berikanlah aku kekuatan...untuk mengekalkan keazaman ku...begitu juga untuk sem seterusnya...huhu~~