Monday, May 3, 2010

kau d masa silamku....

sepertinya cerita ini smuanya tentang aku...
pada hal ini lah hidup aku...
hanya aku yang rasa...
tahu....
erm....
adakah kau seperti aku...
sepertinya masing2 mengelak diri apabila btemu...
w/pun d alam maya...
bkn d alam nyata...
adakah maseh perasaan benci itu ada...
kerna ia seperti mencerminkan perilaku mu sekarang...
maafkan aku sekiranya hadirku...
menimbulkan benci dalam hidup mu...
sungguh aku juga tidak terjangka semua ini akan berlaku...
kerna aku hanya tahu mnurut kata hati pada ketika itu...
dan ketika ini aku mnurut kata akal fikiranku...
yang kadang kala aku sendiri terluka olehnya...
maafkan aku teman...
kalu itu yang kau mahu...
aku juga akan bpura2 tidak menganali mu...
di mana pun...
dan kau juga....
mesti pantas berlari...
pabila terlihat aku...
kerna aku x mahu...
kau terlihatkan aku bersama titisan air mata...
yang aku sendiri x pasti maksudnya...
larilah wahai teman...
agar perasaan mu...
agar perasaan ku...
tidak terketahui...
oleh siapa2...
kau d masa silamku....