Tuesday, May 4, 2010

mengertikah engkau?

aku...
yang kelihatannya seperti biasa...
tapi...
mengertikah engkau...
yang tidak mengotakan janji mu...
aku...
mmg x betah dengan org yg x berpegang dgn kata sdiri...
kerna itu ucap diri mu...
dan harus kau tahu...
harus kau buktikan...
dan harus kau kotakan...
kalu kau tahu itu x mungkin terjadi...
oleh itu...
berkatalah yang benar...
berkatalah apa yang akan kau lakukan...
kerna aku x mahu kau d salah erti...
oleh maksud mu sdiri...
kerna...
aku bukan lah insan yang mudah mletakkan kepercayaan...
kerna aku pernah terluka...
oleh itu aku berjaga-jaga...
wahai sahabat...
kotakanlah apa yang kau katakan...
kerna aku x bisa menerima perlakuan mu itu...
sungguh aku x dapat menerima...
sungguh dan benar sekali aku tidak dapat menerima....
berkata benarlah walaupun pahit...