Sunday, March 14, 2010

mengapa wahai hati?

mengapa wahai hati...
kau x mahu berganjak dari mengingati nya...
dan setiap kali detik itu berulang...
hati ku sakit dan pilu...

mengapa wahai hati...
bukankah sudah cukup kaseh syg yg kau terima...
di saat ini kau mengingatkan aku padanya...
aku perlu sekali lagi membina temb0k di hatiku ini...
kerna sangkaanku meleset sama sekali...
aku tidak kuat seperti yang aku sangkakan...

mengapakah wahai hati...
kau perlu berasa pilu setiap kali namanya disebut...
setiap kali dirinya terlintas difikiran...
mengapakah aku perlu berasa sakit...
dan mengapakah kau perlu membuat aku merasa begitu...
bukankah acap kali aku mengingatkanmu hati...
adakah kau tidak lali...
ataukah adakah kau sudah lelah...
kerna alah bisa tegar biasa...

aku sudah penat berperasaan begini...
kerna aku tidak dapat membuka hati...
melihat dunia...
dunia yang aku huni...
bagaikan k0s0ng sepi bila dia singgah di hati...
kau yang bernama hati...
mengapa kau begini....