Friday, June 21, 2013

can't sleep

its 1.08 a.m.. i'm awake..t0day my best friend E day..i sh0uld sleep early but kalih2 xleh td0 plak..mate xnak lelap..then, everything c0mes t0 my head..as usual, byk bnda bmaen d fikiran..

1st..im really..REALLY..REALLY..TOTALLY..MISSED TANAH HARAM..bla ar ad rezeki nak kna sna ag..rindu nak lihat depan mata..rindu nak lihat hidupnya malam di Madinah n Makkah..bukannya cm kat sni..smua dsna mcari keredhaan n rahmat Illahi..yg sni seb0k dk cari rezeki n keser0nokan dunia..bukankah telah dijanjikan Allah kehidupan yg abadi d sna..

بسم الله الرحمن الرحيم
Firman Allah Ta’ala:
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْأِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُون
“Tidak Aku ciptakan jin dan Manusia melainkan hanya untuk beribadah kepada-Ku.” (QS. Adz –Dzariyat: 56 )

bila kat sna..hati tenang sangat..jiwa x kacau..really..betapa besar NYA kuasa Allah..hanya Allah yang tahu apakah perasaan aku ketika dan waktu ini..kerana DIA MAHA MENGETAHUI..


hanya DIA yang mampu memberi ketenangan itu..
dun n0 what t0 say anym0re (td cm byk nak tulis..tba2 je)..i think its time t0 g0 sleep..need t0 wake up early tomorrow..j0m audit diri..jadi insan yg lebih bersyukur, lebih baek dari smlm..berilah aku peluang untuk aku menjadi tetamu YA ALLAH..makbulkanlah d0aku ini YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM..