Monday, April 19, 2010

terima kaseh kerna bahagia...

terima kaseh kerna bahagia wahai sahabat...
kerna aku x kan lupa akn kesakitan yg aku berikan padamu...
kerna aku tahu kau juga x terlihat kesakitan yg aku rasai...
namun itu x bmakna aku tidak ikhlas mlepaskan mu...
bukalah sayapmu wahai sahabat...
pergilah mencari destinasi barumu...
terbanglah sehingga kau lelah...
jangan kau tangisi keperitan yg aku beri...
kerna aku juga saket mbuat kputusan yg aku sdiri tidak redhai ketika itu...
namun kini aku bahagia melihat dirimu bisa berdiri semula...
maaf wahai teman...
wahai sahabat yg aku cintai...selamanya...
terima kaseh kerna bahagia...
kerna itu akn mengurangkan rasa bsalah ku pada mu...
oleh itu sahabat...jangan sekali2 kau mn0leh ke belakang...
kerna kau akn terlihat aku yg bsembunyi d belakang mu...
berbahagialah wahai sahabat...
seseingguhnya aku bahagia melihat dirimu bahagia....